עורכי דין מנהלים עסק

אז אם באמת נחשוב על זה רגע

עורכי דין למדו עריכת דין.
למדו איך להטיב עם הלקוח שלהם, איך למצוא להם את המתכון המנצח בדרך המשפטית שלהם.
הם בוודאי לא למדו על ניהול עסק או חשבו שזה כזה מורכב. ניהול עסק נדרש בכל עסק מכל סוג. 

עורכי דין הם מסוג המקצועות החופשיים אשר עובדים ומייצרים את הפרנסה שלהם בדומה לרוב העצמאיים, יחד עם זאת, הם מוכרים את המילים שלהם.
את הידע שלהם, הניסיון שלהם והמוניטין שלהם.

חמשת העקרונות החשובים בניהול עסק מסוג עריכת דין הם:

  1. איך לייצג את עצמם בצורה נכונה,
    עורכי דין מייצגים את כולם , אך האם הם שכחו להציג את עצמך? הלקוח לא יודע כמה שנים למדת, כמה שנים עברת התמחות, מה התועלת שלך על פני אחרים ומבחינתו אתה עורך דין עם תעודה. זה הכל חשוב ללמוד לייצר פרזנטציה מנצחת שתעניק לך 50% מערך הפגישה בדרך לסגירת עסקה.

  2. תמחור נכון,
    רוב עורכי הדין מתמחרים לפי האחרים…מה שנהוג בשוק. בדקתם פעם מה עלות השעה שלכם? כמה השקעתם בשיווק? כמה עולה לכם לפתוח את המשרד? איך אפשר לדעת? תמחור נכון יכול למנוע תחושה של "חזירות" בקרב הלקוח ובמקביל ליצור רווח נקי גבוה.

  3. ניהול פיננסי נכון
    רוב עורכי הדין מקבלים תשלום מקדמה ופורסים את התשלום למספר תשלומים. בינתיים יש הוצאות קבועות שיש לשלם. רוב עורכי הדין לא מנהלים תזרים מזומנים או משתמשים ביועץ עסקי שינהל את התזרים עבורם. אז איך איך ניתן לחלק המחאות מבלי לדעת למתי לרשום אותן? איך ניתן לצפות הכנסות אם אין תזרים מזומנים? תזרים מזומנים הוא כלי מנצח בתחום הפיננסי.

  4. שיווק
    כל עסק צריך אסטרטגיית שיווק, להבדיל מתהליך מכירה, שאלו שני דברים שונים. אסטרטגיית שיווק היא לא דבר פשוט לבנות לעורכי דין כי יש כל מיני הגבלות והחמרות בשיווק שלהם. אז ראשית צריך ללמוד את ההגבלות ולעבוד עם מה שיש. להפוך את המגבלות האלו ליתרון וליצור אסטרטגיית שיווק מנצחת.
  5. עורכי דין מנהלים עסק – מכירות
    אני לא איש מכירות! כך אומרים כל עורכי הדין. אבל השאלה היא – האם כל לקוח שהגיע אליכם מהמלצה חמה, מפרסום באינדקס עורכי דין או כל השקעה אחרת שהשקעתם – האם הוא סוגר עסקה? האם אתה מצליח לשבור את ההתנגדויות של הלקוח? התנגדויות במכירה הן מתנה לעורך דין. כאחד שיודע לנהל משא ומתן ובעל יכולת שכנוע וורבאלית, עורך הדין צריך להיות מאסטר במכירות! הבעיה העיקרית היא שעורכי דין לא רואים את עצמם כאנשי מכירות לעצמם ומניחים כי המכירה תעשה מעצמה בזכות התואר "עורך דין". זוהי טעות נפוצה שניתן לתקן בקלות בעזרת אימון ממוקד למכירות שיוביל אתכם לתוצאות מצוינות!

רוצים תכנית עסקית מותאמת לכם ?

יצירת קשר

מאמרים נוספים

תודה שבחרתם
במניפה !

השאירו פרטים ואנחנו מיד איתכם

או חייגו

דילוג לתוכן